Träningstävlingar

Heby Brukshundklubb bjuder in till träningstävling den första onsdagen varje månad under höst och vår.

Tanken är att vi har drop in från klockan 18.00 och att varje ekipage har 15 minuter till sitt förfogande. Se till att vara väl förberedd och vet vilka moment eller helt program du vill träna. Startavgiften 20 kronor / ekipage är du själv ansvarig att se till att erlägga. I klubbstugan kommer det finnas en lista där du skriver upp dig, samt protokoll för din klass att ta med ut på plan. Där kommer också att finnas en burk att lägga startavgiften i. Håll koll på startordningen och var redo när det är din tur, så vi slipper onödig väntetid.

Dessa kvällar finns domare och tävlingsledare på plats och du kan själv välja klass / moment. Ni som vill ha kommendering i lydnadsklass II och III hjälps åt att ställa i ordning bana.

Snabblänkar