Onsdagsträning

Heby brukshundklubb erbjuder allmänna onsdagsträningar med möjlighet att skotträna med våra hundar.

Vid dessa tillfällen kommer det att finnas en planvärd du kan vända dig till om du behöver råd & tips, hjälp med kommendering, "extra ögon" eller störning under ordnade former etc. Du behöver absolut inte vara tävlingsintresserad för att vara med på våra onsdagsträningar, bara glad i hund! Alla är välkomna att prova på och känna sig för. Kanske böver man den sociala träningen med hunden, eller varför inte ta en fika och snacka hund med likasinnade. Klubbstugan kommer att hållas öppen och kaffet rykande hett.

Gå med i FB-gruppen Heby BK:s medlemmar Träning | Facebook  för att se när träningen är.

Snabblänkar